.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش رشته های دکترا و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ساری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: رشته های دکترا و کارشناسی ارشد، سال آینده در این واحد دانشگاهی گسترش خواهد یافت.

کیومرث نیاز آذری در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ساری، از صدور مجوز رشته دکترای پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند سال ۸۹ اشاره کرد.

وی گفت: در سایه اعتماد به همکاران فضای تلاش و فعالیت در این واحد دانشگاهی فراهم شده و از همه همکاران که در راه دستیابی به اهداف دانشگاه و خدمت به دانشجویان وقت گذاری کرده قدردانی می شود زیرا هدف مهم و سازمانی ما خدمت به دانشجویان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری تصریح کرد: خدمت در عرصه علم و آگاهی بخشی و تعلیم و تربیت، ماندگار و جاودان است و حضور شما در یک مرکز دانشگاهی و خدمت به جوانان و آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ و ارزشمند است که باید با تلاش بیشتر قدر آن را بدانید.

وی در ادامه در مورد سیاستها و برنامه های سال ۹۰ توضیحاتی ارائه کرد و گسترش رشته های دکترا و کارشناسی ارشد، پذیرش دانشجو در رشته دکترای پزشکی عمومی، ارتقاء سطح علمی اساتید دانشگاه، تجهیز آزمایشگاهها و کارگاهها و کلاس های دانشکده به جدید ترین امکانات را از مهم ترین اولویت های سال ۹۰ دانشگاه آزاد اسلامی ساری اعلام کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.